torstai 8. elokuuta 2013

Sataa sataa ropisee... vauvajuttuja!

Kaunis, vaikkakin harmaa sadepäivä!


Suorastaan nautin yöllä kun heräilin ja välillä ropisi oikein kovastikin. Eilen illalla puuhasteltiin tontilla vesisateessa, välillä jyrähti ukkonenkin ihan lähellä. Kunnon ukkosia olen kaivannut, toivotaan että niitä vielä tulisi.

Ohjelmaa on riittänyt, vaikka mä niin pelkäsin että tylsistyn näin lomalla. En ole kauhean tottunut lomailija. ;) Yleensä aina ollut opiskeluja tai töitä. Näköjään sitä puuhaa vaan riittää, tietysti osansa rakentamisella ja vauvan odottelulla.



Olen halunnut ommella ja neuloa itse vauvalle mahdollisimman paljon. Yhdet pussilakanat tein, tänään tulossa toiset. Lisäksi olen neulonut myssyn, töppöset ja pehmoine, harmaa bambuviltti on vielä työn alla. Tänään pitäisi surauttaa myös vielä lisää harsoja, pihi kun olen niin ostin ihan kangasta, sillä muutaman reunan ompelemalla säästää pitkän pennin verrattuna siihen, että ostaisi valmiita harsoja. ;)


Olen innostunut myös tekemään leluja. Valmiina on nyt virkattu pupu ja pöllö, minkä sisällä on kilisevä kulkunen. Lisäksi ompelin puuhakuution. Toivotaan että vauva tykkää niistä. Olen myös tehnyt mobilea kehdon päälle (noista pilvistä ja palleroista), yritän saada sen valmiiksi tällä viikolla, niin voin sitten laittaa kokonaiskuvan. Uskoisin, että siitä tulee i-ha-na! Vähän ajattelin, että tekisin samanlaisen vielä hoitotason päällekin.

Vauva tulee nukkumaan vanhassa pärekopassa niin pitkään kuin vaan mahtuu. Yritän saada tuon tulevan isin kiinnittämään kehdon kattoon (koukku ja köysi on jo valmiina!), niin saan siitäkin kuvan.

Ihanaa vauvahömpötystä. ♥

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteistanne!

Tämä on hyvän mielen blogi, jossa julkaisen vain viestit, jotka myös pitävät sen sellaisena. :)